29 februari 2012

Vinter vs Vår

Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha!

Idag är det sista februari, inte kan det väl vara vår ännu??? Jag hade fönstret öppet på jobbet idag och då hördes fågelkvitter, det måste väl ändå vara ett starkt vårtecken.

Men jag vill nog ha vinter en liiiiiten stund till. Jag vill upp till snön igen och åka manchester.


Det finns inget bättre än en randig backe i solsken :)

Kan det vara så att jag behöver en ny jacka till nästa fjällresa? Jaaa, så kan det faktiskt vara, en rosa skulle passa mig fint, med ett par vita byxor till. Ja så får det bli :)


Fast det är klart. Snön kan ju få vara kvar just i fjällen, så kan vi smygstarta med våren här...

KÄNNS DET OK FÖR ALLA???

1 kommentar:

  1. Vilken snygg jacka,slå till det blir vinter nästa år också. Kram ma

    SvaraRadera