1 februari 2012

Var är inbjudan!?!?

Men vänta lite nu!

Jag har ju startat en blogg, varför är inte jag bjuden på pressvisningar inför kommande veckans Fashion Week i Stockholm? Suck! Måste jag ändra taktik och skriva lite gulligare? Jag kan det så nu provar vi det!


TODELOOOO ONSDAG

Bjuder inte på någon dagens idag, jag har en riktigt bad hairday :S 

Men för er nyfikna bloggisar där ute kan jag tala om att jag har en suuuper söt svart kofta ifrån SOAKED inköpt i den fantastiska butiken Pour Toi i Bromma, till den har jag idag ett par svarta jeans i stl 34 (vill gärna säga att jag är tjock fast jag inte är det, men jag vill gärna att ni ska kommentera att jag är sååååå smal) inköpt i en liiiiiten butik som börjar på H & slutar på M.

Men det finaste idag är nog min urmysiga Ester Elenorasjal , den är inköpt i min absoluta favvobutik, som de söööötase systrarna A och T äger Systerlycklig, där har jag även köpt dagens smycken. 


Snodde en bild ifrån Tomtebo och barnen

HEJ ALLA VACKRA!

I loooove it! Helt bedårande väder vi har idag. Istapparna hänger ifrån skägget men jag bara ler för allt är så fantastiskt. Skatterna fullkomligt ääääälskar att rulla runt i denna krispiga snö :)

Söta bloggisar ni kan väl tipsa mig om det är något särslikt ni vill att jag ska göra inlägg om!? Kanske är det något lite extra som ni gillar :)


Näe det här var jättejobbigt. Så här gulligt kan jag inte skriva. För så här gullig är jag inte!!!
Fortsätter nog som vanligt och ska sluta tjura över inbjudningar som aldrig kommer :)

Men girls nu fångar vi dagen :)

CARPE DIEM!

1 kommentar: