10 februari 2012

Discobowling

Vilken dag!

Vackert väder, friska barn och veckans bästa dag. Det kan väl knappast bli bättre. Hela huset liksom lyste idag, åååå vad jag har saknat solen!

Veckans blomsterkvast :)

Det har även varit kvällen med stort K. Vi har haft 7 års kalas i bowlinghallen.

Har aldrig varit med om ett bättre kalas! Otroligt glada barn, glädje och vänskap.  
En skön stämning helt enkelt! Och det trots att det bara var killar....

V har verkligen ett gäng suuuuper kompisar, och det gör mig så glad och stolt. Alla skrek i kapp så fort någon fick till ett bra kast (eller är det slag, nej man säger nog kast i bowling...)

Jag hoppas att jag får vara en del av V och hans gäng ibland :)

Förberedelser som så klart matchar med blommorna :)
Hade lyckats räkna fel så det blev en påse över :) mmummms!
Killarna var grymma på bowling!

Det var två trötta sötnosar som kämpade sig igenom "Fredag kväll med Malin". Tror att jag hörde den första snarkningen i soffan samtidigt som Luuk sa kvällens första "Vart är vi på väg" :)

TREVLIG KVÄLL MED SKAVLAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar