15 februari 2012

Så där ja!

Äntligen lönar det sig att vara med blogg!

Tidigare inlägg om kök har givit resultat :)
Har ikväll fått ett erbjudande om ett nytt svart köksbord. Jiiihhhoooo!

Eller nytt och nytt, jag har fått ett erbjudande om att få vårt vita bord ommålat till svart. Och det skulle kunna vara klart redan till fredag kväll!!!

Nu har jag inte riktigt stämt av det här med J. Kanske ska överraska med ett nytt matbord till fredagsmyset... Han kommer bli helnöjd så länge vi inte behöver göra det själva :)

Svart med vita stolar

Svart med svarta stolar

Svart med vita ben...

Jaha, har jag tänkt igenom det här ordentligt nu? Ska jag göra det? Vad tycker ni?

Man kan ju alltid lägga på en duk... Jag får sover på saken :)

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH PAPPA!!!

2 kommentarer:

  1. Snyggt kör på bara, det är det man inte gör som man ångrar. Stor kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Röstar på helsvart bord med vita stolar . Du kan ju klä om befintliga stolar i ett svart/vitt tyg om du har ork över. Kram M

    SvaraRadera