15 februari 2012

Kök

Kanske ska omskola mig till arkitekt...

Vi bor i ett ganska nyproducerat hus. Då kan man ju tycka att kvadratmetrarna borde vara välplanerade. Men icke. Vi har inga, och då menar jag inga, arbetsytor i vårt kök.

Det är ju i köket man vill hänga. Barnen hänger där och ritar, gör läxor, sitter vid datorn, läser tidningar.
Jag vill ha ett nytt kök! Något i den här stilen


Här skulle alla få plats, och kolla förvaringen under bänkarna! Man vill ju bara gråta av avund :)
Tror tyvärr att det krävs liiiiite mer än en liten uppfräschning för att vi ska få till det här. Men om jag kontaktar en arkitekt och bygger ut så är vi snart där...

Tror att jag får börja lite smått med att måla om vårt vita matsalsbord ist.


Det här kan jag fixa själv!

ELLER VAD TROR DU PAPPA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar