6 februari 2012

Sjukstuga

Jahapp då har jag två vab dagar att se framemot.

H har fått svinkoppor. Bara ordet får mig att må dåligt, att han sedan har det på båda kinderna får mig att vilja gråta! Han är sååå svullen i ansiktet, min söta lille plutt. Men han är en tuffing så det här kommer att gå bra. Penicillinet börjar så smått att göra sitt.

Vårt hopp just nu...

Så vad ska jag och H hitta på för roligheter i morgon? H smittar så vi ska försöka hålla oss borta från folk.

Kanske ska jag våga mig bort till skidbacken och köra lite slalom, eller måste man ta det lugnt när man har svinkoppor???? Tar det säkra före det osäkra och stannar hemma och bygger lego i stället.

Semla och lego får stå på morgondagens "att göra lista" :)
Jag är en jäkel på att bygga lego!



NU, MÅNDAGSMYS I SOFFAN!!!

3 kommentarer:

  1. Stackars, stackars! :( Precis samma medicin som Alfons har slurkat (?!) i sig dom senaste 10 dagarna, sista slurken togs i morse. Tur - för nu är After Eighten slut... som han måste "skölja" ner med :) KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. Krya på er, och passa på att ta det lugnt, Petra. Vilket fint lego - var har du köpt det? BR antagligen. Gustav är Angry birds fan så jag blev lite nyfiken. Carpe diem! KRAM Ulrika

    SvaraRadera
  3. Krya på er! Här är vi fortfarande hemma....
    kram

    SvaraRadera