28 februari 2012

Radio skugga

Vilken helg!

Lilla familjen har varit på utlandssemester i Trysil hos bästa familjen Bj. Dom hade även fin besök av familjen Ma.
Oj vad vi har haft det bra! Ingen tv och inget internet, det kan göra underverk på de flesta!

Hur som så har vi haft det kalas bra!
Fantastisk skidåkning, alla 6 barn, i åldrarna 3-8, åkte skidor. Och som de gjorde de. De stora barnen ville inte lämna backen på eftermiddagarna.

Även jag ville stanna kvar i backen då jag visste vad som väntade mig när vi var tillbaka i stugan...

M hade lagt upp en eftermiddagsrutt åt oss mammor som innebar en timmes galen power walk!
Varje eftermiddag har vi släpats runt i de Norska backarna. Därefter väntade 100 gradig bastu med kaffesump i ansiktet och marockansk inpackning i håret.


Alla orenheter skulle bort! Jag undra vilken kokpunkt människan har? Är osäker på om M hade som mål att koka upp orenheterna??? Har hur som sällan svettats så mycket som jag har gjort de här dagarna!

Tack finaste finaste vänner för fantastiska samtal, trevliga middagar, underbara skratt och framför allt för att ni är mina vänner!!!

Nu väntar 3 dagars sportlovs jobb, sen tar vi helg igen :)

1 kommentar: