19 februari 2012

Jakt

Jakten på festklänningen har påbörjats.

De kommande två åren ger STORA chanser till att få gå på galej. Det här är nämligen åren då de flesta i mina gäng fyller tant och farbror :)

Och vi vet ju alla att galej innebär att klänningar måste införskaffas!

Paljettklänning från Valerie i omlottmodell
Saint Tropez med lång ärm

HM rak, knälång klänning med trekvartslång ärm

Ja, här har vi tre olika varianter i högst varierande prisklasser, ni ser dem i fallande ordning...

Det braiga med alla de här klänningarna är att det kommer att göra susen på bästa Cannes resan, med det coola gänget. Så varför tvekar jag, det är väl bara att slå till på alla tre :)

FORTSÄTTNING FÖLJER...

2 kommentarer:

  1. Snygga alla tre. Dom passar nog dig väldigt bra . Jag spar pengar här på hospitalet, så sen ska jag ut o vårshoppa till Valborgsfesten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan få låna en av mina :) Bli frisk nu! KRAM

      Radera