6 februari 2012

Girls weekend

Jihoooo vi kom iväg!

Det var ovisst in i det sista om vi skulle komma iväg eller inte. Jäkla väder!

Men SJ skötte sig fin fint och vi kom iväg på tid. Iaf 8 av 10 kom iväg, väder och sjukdom stoppade 2 fina vänner (vi saknade er!)


Vi har haft en såååå muuuusig helg. Mycket fika och shopping. Där i mellan har vi haft härliga disussioner om livet. Men mest av allt har vi skrattat.
Min kära rumskompis fick en jätterolig idé om att ta allas mobiltelefoner och göra inlägg på allas Facebookskonton. Jääääteroligt! Verkligen jätteroligt! Iaf de första 5 gångerna.... :)

Melodifestivalen skötte sig också tycker jag. Programledarna var bättre än väntat och låtarna var ok. Kvälles favorit var helt kalart Loreeeeeen! Hon fick mig att vilja klippa lugg igen.....

Jag gört!
 Tack alla underbara, fantastiska vänner för att ni finns. Nu väntas en veckas rehab för att bli människa igen :)


NU, JOBBA, JOBBA, JOOOOOBBA!

2 kommentarer:

  1. Du glömde skriva att du var hård i magen, haha. Stor kram till dig kära rumskompis och till alla andra fina vänner som tittar in här.

    Kramar PIGGA Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej vännen eller vänner. Tack och ni ska bara veta vad pigg jag är och skulle jag bli bara lite lite trött så tänker jag bara Anna B så är jag pigg igen. Bamse kram lilla H

    SvaraRadera