14 februari 2012

Kreativ dag

Hade lite tid över idag.

Vårt kontor ska rivas, alltså hela huset ska rivas. Så i april flyttar vi till nyrenoverade fin fina lokaler på Kungsgatan.

Idag när vi satt och drömde oss bort på vårt tråkiga kontor blev vi lite kreativa och gjorde lite post-itlappskonst :)

Ser ni att det är i:et i Poolia???

Ni ser ju vilken fantastisk utsikt jag har....

Har ni föresten koll på hur man drar av post-it lappar? Aldrig nerifrån och upp, utan bara från vänster till höger. Viktigt viktigt!!! Annars korvar de upp sig.
Har ni frågor kring det kan ni boka in enklare kurser i ämnet. Oerhört bra kurs, oerhört!!! Och prisvärt! Både Saab och Volvo har kört kursen för sina inhyrda konsulter.... Sa jag att det var prisvärt?!?!

Tänk, om 1,5 månad har jag den här utsikten från mitt jobbfönster :)


Gillar säkerhetstänket med brandsläckare lättillgängligt i fönstret :)

HOPPAS NI HAFT EN HÄÄÄÄRLIG HJÄRTANS DAG!

2 kommentarer:

  1. Och DÅÅÅ kvistar jag förbi och äter lunch nån tisdag :D Gossig KRAM från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, det blir ju perfekt! Kram kram

      Radera