11 februari 2012

2012 års mål

Som jag skrev tidigare i veckan behöver jag mål för att må bra.

Jag går ut lite mjukt med två mål för 2012, man ska inte överdriva :) 

Mål 1.
Inställningen till livet, jag ska tänka liiite mer positivt i alla lägen. Livet är för kort för att gnälla om små saker. Här ska jag lyssna och lära ifrån fina A som har grym taktik.

Mål 2.
Jag ska ge den där fantastiska milen en chans till. I höst ska den avklaras på personligt rekord. Malin Ewerlöf ska få hjälpa mig nå detta mål, sorry Evy :)

För att nå mål 2 finns nu planer på en Runtavelvägg. Alla tavlorna har ett running budskap. Jag kommer att bli ett med löpningen... :) Framförallt kommer J att älska idén, ser honom stå och svära med sitt vattenpass :)

Bild från the Selby

Tack fantastiska Lotta för tipset om runtavelväggen. Pssst kolla in hennes blogg, hon är både snygg och rolig!!!

Målen för dagen är ganska få, ett besök till butiken Syster Lycklig för att bla införskaffa nya fina ljusstakar.

Bild lånad från Systerlycklig.se

Kvällen ska spänderas framför Melodifestivalen. Familjens favorit är ikväll Ulrik Munter.


Tänk, förra veckan hittade jag min favvo frisyr i Loreen, denna vecka är det V som vill se ut som Ulrik. Nästa vecka är det H som vill se ut som Mattias Andréasso (han från EMD) och i sista delfinalen kommer vi att se J´s drömfrisyr hos hårdrocksgruppen Dynazty.

SOM JAG TIDIGARE SAGT, DET HÄNGER PÅ HÅRET!

1 kommentar: