3 februari 2012

Semla

Så var årets första semla avklarad :)

Är hemma och med H som har svinkoppor, dom är så många att han idag fick penicillin. Efter läkarbesöket tröstade vi oss med att köpa hem semla till mig och chokladboll till H.


Efter fikat blir det mer jobb ifrån soffan medans H spelar Pingu och Radioapan omvartannat.

I kväll ska jag och Londongänget se Hair på Stadsteatern. Kan tänka mig att uppsättningen är en lite moderna variant än filmen. Såg en bajamaja på en bild när jag googlade lite och även lite naket. Som tur var inte på samma bild...


PASSAR PÅ ATT ÖNSKA TREVLIG FREDAG!

2 kommentarer:

  1. Hoppas din var bättre än min....Du har jag köpt 3 dåliga på G. men är man desperat så är man! Ha så kul ikväll!!!!

    stor kram

    SvaraRadera
  2. Teatern är jätte bra så ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera