11 februari 2012

Hare

Alla vet ju att haren inte får vinna, men idag hade den chansen :)

Hade en jättemysig förmiddag tillsammans med H. 4 åringen och jag tog en sväng in till bästa systrarna.
Vad är det med den butiken som göra att jag måste handla när jag är där? Kom hem med 4 kassar och en tavla på 1,2 x 1,2 meter. Vad hände? Jag skulle ju bara handla några ljusstakar och ett litet paket...

Tack fina T för all hjälp!!!


Snodde en av bilderna från M och hennes fina Tomtebo. Tack för lånet :)

Väl hemma fick jag en förfrågan om att agera hare till en grannes intervallpass.

Har aldrig varit hare, men vet att haren inte får vinna, så jag tackade glatt ja. Det visade sig att min lite galna granne (jo J du är liiiite galen :) var med i en tävling och det här var hennes tredje milpass, idag!!!

Det passade mig perfekt. Det blev en lugn och skön milsrunda i ett härligt prattempo. Fantastiskt bra jobbat av mig som hare :)  J du är såååå grym!!!!

Nu är brasan tänd och det är dags att korka upp lördagsvinet, och glöm nu inte att rösta på Munther :)

ÖNSKAR ER EN MUUUSIG LÖRDAGKVÄLL!

1 kommentar:

  1. Ha ha man tackar ( tror jag...) hade inte gått utan dig är så tacksam! Lite ont i benen i söndags...

    SvaraRadera