16 februari 2012

Bygga ner

Har snöat in på kök, i dubbel bemärkelse :)

När jag ändå ska bygga ut, ja det är väl som gott som klart nu...., kan jag ju även passa på att bygga nedåt också.

Cool vinkällare, tack för bild LK :)

Kan väl inte vara så svårt. Bryta upp några golvplankor, då kan jag byta golvet när jag ändå håller på, smart och kostnadseffektivt kallar jag det!

Undrar om jag klarar det själv? En 8-10 trappsteg kan väl inte vara så svårt att få till... Det är bara att börja gräva. Någon som känner sig sugen på att hjälpa till? Någon?? Pappa??? :) (tänkte att jag skulle smida medan järnet var varmt...)

Näe jag får nog fortsätta att drömma om att bygga uppåt och utåt, det måste ju vara lättare, då behöver man ju inte gräva iaf...

DRÖMMAR DRÖMMAR DRÖMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar