17 februari 2012

Fredag hela veckan

Är det bara jag, eller känner ni också att det är fredag mest hela tiden???

Den här lite gråmulna fredagen sitter jag hemma och jobbar, parallellt med att jag spelar tv-spel med H som är hemma från dagis. Just nu har vi fika paus och jag passar på att inviga min fiiiina alla hjärtansdag present.


Här ser ni även vårt slitna vita matbord. Bild tagen på H´s plats där vi har samlat alla häääääärliga middagsminnen där gaffel och kniv har bankats i bordet....

Jag har nu börjar tveka om jag verkligen ska måla matbordet svart. Kanske bara ska bättra på med vitt i alla fall...

Släpper bordet lite och hoppade över till skänk och avlastnings alternativ vid matbordet. Har kollat in en skänk som skulle bli fin fin vid matbordet. Alla måtten skulle passa perfekt!

Bild från Englesson. Jag vill alltså bara ha skänken, samma serie som vårt avlastningsbord

Och samtidigt så surfar jag runt och kollar snygga tyger som jag vill klä om stolarna med.

Massa fina Josef Frank tyger

Som ni förstår blir det till att sova vidare på allt det här :)

NU KÖR VI FREEEEEDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar