1 februari 2012

Vänner

Jag umgås som sagt med mina vänner i form av olika gäng.

Lilla familjen, stora familjen, det Coolagänget (obs! namnet har de kommit på själva :), Londongänget (vi bodde i London ihop för sisådär... jättemånga år sedan...), Järngänget (vi 4 som jobbade ihop i måååånga år med undersökningar), Granngänget (ett gäng mammor på vår gata som umgås och springer ihop) och Jobbgänget (de jag jobbar med nu på marknadsavdelningen). 

Det finns fler gäng och de kommer att presenteras vad de lider.

Men är det inte lite konstigt att jag väldigt sällan blandar gängen och träffar nya konstellationer av alla dessa gäng?

Jag gillar alla mina vänner och gäng, fast på olika vis. Men varför träffar jag dem bara var för sig? 
Det beror ju så klart bara på mig, men jag kan inte påstå att det är ett aktivt val av mig att det har blivit så.

Kan det vara så att jag beter mig olika i de olika gängen, och att det är därför jag inte blandar dem? Jag tror inte att det är så, men det är möjligt.

Kommande helg ska jag få njuta av två underbara gäng, Londongänget och Coolagänget, dock inte samtidigt...

Ett gäng vänner som jag saknar :)

I LOVE ALL MY FRIENDS :)

2 kommentarer:

  1. Hur ska du lyckas med det? Vet du något som inte jag vet? Undrar Ulrika från Coola gänget

    SvaraRadera
  2. En bra förmåga som Petra har är att planera. Hon är faktiskt sjukt bra på att planera! Hon har säkert planerat hela helgen in i minsta detalj så hon ska hinna med allt. :)
    /Linda (L-gänget)

    SvaraRadera