20 februari 2012

Bil

Inga morgonpromenader här inte.

Lilla familjen är just nu bortskämda med att ha två bilar. Och oj vad det är skönt! Och oj vad jag har blivit lat! Hoppar gladeligen över morgonprommenaderna till dagis och skola. Såååå skönt att åka varm bil i denna kyla :)

Men, denna lyx kommer inte att vara förevigt. Att ha två bilar är inget som finns med i årets budget.

Men, jag säger bara men. Om det mot förmodan skulle gå att flytta om liiiite mellan kontona, och få in mer pengar på bilkontot vet jag exakt, exakt, vad vi ska köpa för dessa pengar!

Jag vill ha en egen liten Gucci bil!


Dom är sååååå fina!

Men det skulle vara omöjligt! Skulle aldrig kunna välja, vill jag ha en svart eller vit?

STÄNDIGT DESSA SVÅRA FRÅGOR :)

4 kommentarer:

  1. Visst är den fin min kollega har en vit den är så snygg, jag blev kär i den. Kram kram Lilla H

    SvaraRadera
  2. När man kan ha en liten röd Beetle med ögonfransar och blomvas!
    /L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så nyfiken på den där blomvasen :) KRAM

      Radera