9 februari 2012

Skönhetstips

Tror minsan att det är dags för lite skönhet.

Efter gårdagens bevis på att jag är helt rätt i tiden kommer ni aldrig våga hoppa över dessa heta tips :)

Dessa budget tips hittade jag på en av mina favorit bloggar när det gäller skönhet, nämligen makeup-artisten Teresa Grundin. (Teresa har en tävling just nu där man kan vinna massa nyheter).

Jag har inget favorit märke när det gäller smink, idag blir det några Loréal produkter som jag hoppas ska piffa upp mig i vår.

Håll i er nu för här kommer första tipset:

För att få huden så vacker som möjligt ska man använda en luminiserande (va fasiken är det?!?!?) foundation. Jo jag tackar ja!

Lumi foundation från Loréal

På kinderna ska man sedan ha en rosa rouge med mycket pigment, Tru match blush också Loréal.

Ser den inte väldigt rosa ut? Måste kolla med lilla h om det är ok?

Och sist men inte minst, i sann Maria Montazami anda, lipgloss. Vad tror ni om Loréals Glam shine nummer 151.

Hoppas den smakar gott :)

Förstår om ni nu tror att jag, storbloggaren, har fått ett sponsoravtal med Loréal. Men så är icke fallet, jag är bara otroligt lättpåverkad av fina bloggar :) Men vad tror ni, om jag skriver snälla fina saker om alla Loréal produkter kanske jag kan bli sponsrad. Det måste ju vara ett mål att sträva efter, jag som älskar mål :)

Nå vågar ni avstå dessa godingar??? Vänta bara, om ett par veckor är det storbild av dessa på Stureplan :)


OJ VAD FIN JAG KOMMER ATT BLI I VÅR!

2 kommentarer:

  1. Ska du hänga med på ansiktsbehandling när dom släpper ut mig från hospitalet? Kram från en glåmig en i sjuksängen

    SvaraRadera