8 februari 2012

Jag har koll

Att jag hade sådan koll, det kunde väl ingen ana!!!

Eller egentligen är det väl E som har koll. Men jag, som storbloggare :) valde att skriva om dessa fantastiska produkter låååångt innan vanliga dödliga uppmärksammade dem. Det får vi väl ändå säga är anmärkningsvärt.

För ni har väl sett, efter mitt heta inlägg kring hår har reklamen för Moroccanoil ökat enormt! ENORMT! Till och med min vän med Lyster... köpte en flaska i helgen.

Inte visste jag att min blogg hade ett sådant inflytande :)

Anonnsen finns med i både Elle och Damernas

Så, ni som trodde att jag inte hade koll, där fick ni :)

JAG ÄR SÅÅÅÅÅ PÅ!

3 kommentarer:

  1. Om du får spons, delar du med dig till ursprungskällan då????
    Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart vännen, självklart!

      Men nu är det inte OM utan NÄR :)

      KRAM KRAM

      Radera
  2. Ja den måste jag fixa! J kommer bli super glad över att få användning av sitt laservattenpass :)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera