12 februari 2012

Söndag

Min söndag har varit som ett sportlov utan sport :)

Jag älskar det här vädret! Vinter, sol och ljust, det var fortfarande ljust när klockan var 16.30 idag. Det är helt underbart!!

Tog lite bilder på vår vinterträdgård idag, när barnen körde längd.

Längtar tills jag får plantera i mina blomlådor


Från en fantastiskt vacker förmiddag kastades jag in i ett kaos.

H var bjuden på 5 årskalas på Lek och bus i Infracity. Jag såg framför mig att jag skulle få lite egentid med en god kopp kaffe undertiden.

Men icke! Det kan ha varit bland det galnaste ställe jag varit på! Visst det var fräscht och fint, men det kändes som att det var 1000 barn där i balandade åldrar. STORA och små barn som sprang runt som galningar. Stället är så stort så det fanns ingen sportslig att ha koll på de 3 barn jag hade kört dit.


Ja, ni får kalla mig hönsmamma, men under mina två timmar på plats var det galet många barn som gjorde sig illa och grät, eller tappade bort sina föräldrar och grät.

Fanns inte en sekund över för att skaffa kaffe, men åt glatt upp H´s glass :)

Så sorry H, det blir kalas hemma för dig när du fyller 5. Skulle aldrig palla med att ansvara för 10 st 4-5 åringar på det här stället i två timmar.

Men gott folk, ikväll smäller det. Äntligen har "Kontoret" premiär. Där kommer vi får följa Ove Sundberg på jobbet. Det kan bli hur kul som helst. Kl. 20.00 smäller det!


TUR ATT DET FINNS ON DEMAND, FÖR VÅRA BARN SOVER INTE KL. 20.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar