13 februari 2012

Skräp TV

Men hur svårt är det att göra bra tv?

Gårdagskvällens hopp "Kontoret" blev ju enligt mig en flopp. Jag skrattade till några gånger för att jag älskar Björn Gustavsson, men ingen skrattattack uppstod :(
Hur svårt kan det va att göra rolig tv?

På SVT startade i förraveckan "30 grader i februari". Jag hade nog misstolkat temat och trodde att det skulle vara en komedi.


Hade även här förberett mig för värsta skrattfesten, men skrattet stockade sig kan man lugnt påstå. Shit vilket deprimerande program! Säkert bra, men ingen komedi.

Och komedi är just vad jag behöver just nu. Något stämnings höjande inför våren.

Jag får helt enkelt fortsätta att kolla på Wipeout. Inte för att programmet är super, men Felix Herngren och Hans Wiklund är helt fantastiska om ni frågar mig :)


Jag följer dessa herrar på Twitter, och kan förmedla att de inte kan vara helt friska :)

Nu ser vi framåt och hoppas att Solsidan snart har premiär!

NÄR ÄR PLANEN ATT DET SKA BÖRJA IGEN?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar