9 februari 2012

Tidernas rekrytering

Har du testat om du är tidernas rekrytering? Om inte, gör testet nu!
Det tar endast 2-3 min http://www.tidernasrekrytering.se/

Har du ett LinkedIn konto kan du även testa din personlighet på väl utvalda LinkedIn vänner. Och har du inte ett LinkedIn konto, SKAFFA DIG ETT!

Du blir även tilldelad en hatt, eller som i mittfall ett par gossiga öronmuffar :)

Den sk hattifnatt affischen :)

Om ni undrar vilken personlighet jag är så kommer här en kort beskrivning om mig :)


Om det finns någon som sätter andras väl framför sitt eget är det du. Och tack vare din ärliga och empatiska sida är du bra på att både leda debatter och hantera relationsproblem. Du kan ha svårt att erkänna det, men du är verkligen en känslig själ som inte gillar att vara ensam. Som tur är har du begåvats med en enastående social kompetens som gör att de flesta vill umgås med dig. Du ser allt här i världen ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv och abstrakt analys.

Så det är bara att komma och prata ut hos relationsexpert jag hanterar de flesta relationsproblem, kan jag ta betalt för det???

Vem är du? Skriv gärna en kommentar och berätta, jag har nämligen mina aningar :)

GLÖM INTE, DET ÄR MÄNSKLIGT ATT FELA!

1 kommentar: