1 mars 2012

Resa

Konstigt att man redan längtar efter nästa resa när man precis har kommit hem...

Lyssnade på Mix Megapol på vägen till jobbet i morse. Där är Mix Megapols Tjejplan tillbaka. Den här gången går resan till New York. Jag har aldrig varit i den staden och skulle så klart suuuuperduper gärna åka dit. Men inte med ett gäng okända tjejer, ja Gry är så klart känd men alla de andra, vilka är de?


Ett annat dilemma jag har är att det är så fasligt långt till staden långt långt där borta och jag diggar inte det där med flygplan vidare värst...

Nästa år är ett stort år, jag fyller år, jo det är sant, jag fyller även nästa år :) plus att jag och J firar tennbröllop, glassigt värre... låter bättre när man säger 10 år. Kanske kanske skulle jag våga flyga till staden lång långt där borta då. Om jag börjar gå i terapi redan nu.


JAG KAN FLYGA, JAG ÄR INTE RÄDD!

3 kommentarer:

  1. Eftersom jag också fyller år så hoppas jag högvinsten kommer. Då åker vi iväg på badsemester hela gänget. Åh vad det vore kul. Kram ma

    SvaraRadera
  2. Jag hade lätt åkt med Gry till NY om det inte var så att jag ska åka på bästa skidresan med goa vänner. :)

    Om L o J ska slå Engelbergtesan som vi fick för några födelsedagar sen så måste det nästan bli NY.

    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaaa, viklen tur att jag inte nominerade dig i morse för då hade du ju missat bästa skidresan :)

      håll nu tummarna för att J eller L läser de här kommentarerna så att de fattar vart de ska lägga pengarna nästa år....

      KRAM KRAM

      Radera