23 mars 2012

Kort kort

Hur gick det hos frissan?

Kort kort som i "foto, foto" eller Kort kort som i "inte så långt, inte så långt"??? Ja vad menar jag egentligen :)

Både och. Nej det blev inget kort (foto) på nya frillan. MEN, det beror inte på att det inte blev bra utan mer att min telefon inte tar bra bilder när det inte är dagsljus. Frillan blev dock liiiite kortare (kort, inte så långt) än jag hade tänkt, men det var behövligt.

Jag var på en, för mig, ny salong. Det visade sig att det var frisörsalongen ifrån himmelriket!

W Lounge
 Det är verkligen skillnad på salong och salong!!! Schamponeringen var en trappa ner och var en liten spa avdelning. Skön musik och fantastiska fåtöljer. Självklart ingick det huvudmassage.

Och ja, det är skillnad på salong och salong. Kaffe och kaka får man på de flesta salonger idag, men här fick man en hel meny att välja ifrån.

BILD BEVIS KOMMER INOM KORT. KORT, KORT KORT :)

1 kommentar:

  1. Va har vi bytt frisör ?!! (:)) Hade jag ingen aning om....
    Priset högre än på vår förra antar jag?
    Jeanette

    SvaraRadera