24 mars 2012

GB bilen

Lyllos Pernilla!

Lilla familjen är så gott som friska, en med golfbollar i halsen och en som är hes så att man knappt hör vad han säger. Men alla är iaf uppe och hoppar.

Blev grymt avis på Pernilla som har köpt bilen. Alltså bilen med stort B! Eller stort GB....
Ja, hon har köpt GB bilen!!!


Fiat 500 by Gucci

Jag har sagt det förut, men måste säga det igen. Den är såååååå fin!

Själv ska jag börja åka kommunalt igen... olika faller livets lott :) Men jag ser faktiskt fram emot det. Eller, det jag ser fram emot är kanske inte att få trängas på T-banan på mornarna, utan mer att vårt kontor äntligen flyttar från världens ände, Stadshagen, in till Kungsgatan i stan.

Så när vi är tillbaka från semestern får jag äntligen strosa på stadens gator till och från jobbet.

SOM JAG LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar