23 mars 2012

Måste bli ett slut

Nu får det vara slut med det här!

Jag pallar inte mer. Jag är trött på att varje morgon tassa upp och hålla tummarna för att barnens panna inte är varm. Och när den är det ska vi vuxna försöka övertyga varandra om vems jobb som är viktigast just idag. Inte känns det bättre när 7 åringen frågar lite försiktigt "Mamma, vill du och pappa inte vara hemma med mig?" Det gör ont i hjärtat!

Två vanliga dagar har vi haft den här veckan, två! Jag känner mig som en urvriden disktrasa!!!



Men nu är det helg! Tyvärr en helg där vi kommer missa en timme (klockan ska fram på söndag). Ja ni hör vilken positiv energi jag har...

Näe jag är inte på topp! Men jag kommer att bli. För nu har lilla familjen en veckas semester med inga som helst måsten. Bara njuta. Jag ska bara göra saker jag gillar och jag ska göra dem i min takt.

BRYT IHOP OCH KOM IGEN, TREVLIG HELG!

1 kommentar:

  1. Efter semestern får det bli lite mer mormor/morfartid. Då är jag på topp igen till nästa cellgifter:) kram ma

    SvaraRadera