18 mars 2012

Uteplats

Jag vill ha en ny uteplats!

Om jag lyckas övertala min nära och kära att jobba lite på sin semester i sommar, hoppas jag att vi ska få till en ny uteplats på landet. Den här uteplatsen kommer att ha utsikt mot havet.

Hade tänkt mig något i den här stilen, exl hunden då :)


Förutom just trallen och det lilla vindskyddet med tak har vi det mesta. Eller ja, det mesta... vi har i alla fall nät och krukor.... Men resten kan väl inte vara så svårt att få till. Lillebror skulle fixar det här i ett naffs. Frågan är nu bara hur jag ska lura honom till att göra det???

Pappa, om vi gör uteplats kanske jag kommer sluta tjata om målning :)

MEN BARA KANSKE, MYCKET VILL HA MER...

1 kommentar:

  1. Ni får göra vad ni vill, det vet du. Bara vi slipper jobba. Vi ska bara åka båt och ligga i hängmattan på semestern. Kram ma & pa

    SvaraRadera