3 mars 2012

Sjukstuga

Hmmmm, sa jag att veckans bästa dag var igår...

Ändrar mig och hoppas att veckans bästa dag blir idag eller kanske i morgon istället! Sitter i soffan och känner av sviterna av gårdagskvällen och nattens sjukstuga....


Det visade sig nämligen att lilla familjen hade fått med sig en snubbig bacill hem igår. Men den har nu lämnat oss.... och vi håller tummarna för att ingen mer än H fått i sig sjukan. Bläääää!!!

Nu är alla mer eller mindre på topp igen, eller nja. Jag känner mig alltid lite små konstig när den snubbiga bacillen har drabbat någon i min närhet. Men med en häääärlig prommis i solskenet ska nog få alla i den lilla familjen på fötter igen.


NU MÅSTE ALLA BARA BLI FRISKA!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Stackars lillskrutten H. Kram från mig / ma

    SvaraRadera