26 mars 2012

Ho ho

För er som är sugna på ett Ugglebo, det finns ett till salu :)

Jag har alltid drömt om att bo ute på Djurgården. Nu har jag chansen! Låt mig presentera Villa Ugglebo.



Egen brygga. Perfekt för oss som har båt. Då slipper vi de galna kostnaderna för båtplats. Tror till och med att vi kan få plats med båten på tomten under vintern. Se där, två kostnader som direkt skulle försvinna om vi bode här!


Vi skulle kunna köpa häst för de pengarna vi sparar in, eftersom det ingår ett eget stall.


Fast då är vi tillbaks till utgångsläget, gällande kostnader. Nej, vi får istället hyra ut stallplatserna. Det måste krylla av hästägare som vill ha stallplats på Djurgården.

Haha, jag kommer att tjäna på att köpa det här huset!!!

VAD DET KOSTAR? TJAAAA EN SISÅDÄR 50 MILJONER...

2 kommentarer:

  1. Jag ska köpa mig en Harry till helgen. Kram ma

    SvaraRadera
  2. mkt vill ha mer..de rika sitter på ugglebo snor 3000 kr per person i kallhyra för för små boxar i ett garage,,,

    SvaraRadera