7 mars 2012

Projektledare

Jag är en projektledare.

Ja, jag vet att det är min titel, men jag är projektledare dygnet runt. Jag har en plan för allt! Ni skulle kunna kalla mig för Sickan :)

"En liten gubbstrutt", är nog bara en person som förstår vad jag menar här :)

Jag älskar att planera! Och jag hatar, jag vet att det är ett starkt ord..., så jag ändrar mig. Jag kan bli smått galen på folk som inte kan planera!

När lilla familjen ska åka på semester är det jag som packar,  inte för att jag måste utan för att jag vill ha koll och har planerat allt in i minsta detalj.

MEN nu har något hänt. Jag har tappat kontrollen!!!!

Vet inte om det beror på att huvudet är fullproppat och måste tömmas, eller att mina glansdagar som projektledare är över, eller helt enkelt beror på åldern.... hjälp så kan det väl inte vara?!?!?!

Eller jag kanske bara ska inse att det inte är hela världen om man inte har tänkt på allt jämt, utan ta livet lite som det kommer.

ALLT LÖSER SIG!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, vilken flashback ;)

    SvaraRadera
  2. Sickan, skönt att höra att du också glömmer:-) kram Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk, även solen har fläckar :) KRAM

      Radera