5 mars 2012

Frisören

Varför väntar jag så länge?

Det är något med mig och frisörer. Varför bokar jag inte en tid när jag går där ifrån? Nej istället blir det som nu, jag färgar håret själv hemma för att få bort de små vita och får sedan panik över att håret ser helt ovårdat och risigt ut!!!

Nej, idag är det jag som ringer och bokar en tid.

Vad vill jag göra med kalufsen? Blir det lugg??? Eller ska jag skaffa mig lite Rapunsel hår? Tror nog inte att det blir något av det.

Näe, jag gör som väldigt många andra gör, tar med en bild av Jennifer Aniston och hoppas att frissan kan göra mirakel. Ett miraaaakel (ska sjungas lite glatt) :)




FÖR VISST HÄNGER DET BARA PÅ HÅRET FÖR ATT JAG SKA SE UT SÅ HÄR...

4 kommentarer:

  1. Ta med sista bilden skulla passa dig perfekt. Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så får det bli. Ses i morgon lilla hjärtat :)

      Radera
  2. Absolut! You got the look, nu behövs det bara trollas bort lite grått hår... ;)
    Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hocus bocus! Men vi kallar dom inte gråa utan vita!!!! Viktigt, mycket viktigt!

      KRAAAAAM

      Radera