11 mars 2012

Nagel tips

Nu hänger det även på naglarna, inte bara på håret...

I veckan var jag ute på baluns med järngänget, mina tre galna kollegor från tidigare arbetsplats. Oj vad trevlig vi hade!!! Och vilka tips E kom med!!!

Har du liksom jag supersköra vinter naglar som går av hela tiden? Då har E hittat grejen för dig. Shellack! För att ni riktigt ska förstå hur bra det här är kommer här en säljande text som heter duga :)
Citat från E:
Glöm "i sista minuten paniken" måla naglarna. Här går du till salong och de målar dina naglar och sen håller det i fyra veckor tills du går dit igen och snygga till dem. Visst låter det härligt, och ja, det är FANTASTISKT!
Nej, hon säljer inte produkten hon är bara en så kallad "hängiven användare" :)


Och precis som kloka A sa ska detta  Schellacket nu inte blandas ihop med det lack som målas på kvistar i tex trätak så att inte kåda ska komma ut. Det chellacket är mest troligt helgiftigt!!!


För inte kan väl shellack för naglarna, som sitter i 4 veckor även om man försöker ta bort det med aceton, vara speciellt giftigt....

Tack fina fina E för alla braiga tips!

ÖNSKAR ER EN FIN FIN SÖNDAG!

2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar gel gjort på salong. Snyggt naturell eller färg. Du ska få nummret till Lisa som skött om mig i flera år. Kram ma

    SvaraRadera
  2. Du lyckades i allafall få en att göra detta :-) jätte snyggt. kram lilla H

    SvaraRadera