21 mars 2012

Månadens skönhetstips

Concealer och foundation som kan få den tröttaste mamman att se fräääääsch ut!

Jag har en ny och en liiiite äldre favorit i badrumsskåpet. Självklart har jag köpt dem på rekommendation av fina vänner (tack "E", "den andra E" och "lilla hjärtat"). Jag vågar aldrig hoppa på något utan att konsultera med proffs :)

Och jag måste verkligen säga att det är skillnad på produkt och produkt! När ni nästa gång behöver ny foundation tycker jag att ni ska köpa den här:

Foundation Teint Miracle med SPF 15

Och när ni ändå är i "parfymerian" varför inte köpa en ny concealer också :)

Concealer från Dior, fint ska det va :)

Så på listan över ovärderliga skönhetsprodukter finns nu ovan nämnda produkter och Moroccanoil för håret. För er som ännu inte har införskaffat denna mirakel olja har verkligen något att se fram emot. Håret blir som nytt!!!

Nu är jag ute efter det optimala läppglanset, som inte ger munsår och som har den rätta färgen nu till våren (tips mottages gärna), sen är jag redo :)

SKA BARA FIXA HÅRET OCH NAGLARNA FÖRST :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar