22 mars 2012

Ääääntligen

Ikväll smäller det!

Jag har lyckats boka in en tid hos frissan. Shiiiit va det var länge sedan. Dessutom har jag bokat in mig på ett nytt ställe inne inne i stan. Det här kan alltså gå hur som helst inser jag nu....

Men, det kan inte bli värre än det är just nu. Såååå slitet och såååå många "vita hårstrån" som jag har nu har jag nog aldrig haft. Fast det är klart att det kan bli värre. Det får inte bli grönt eller gult för det är inte mina favoritfärger på hår, eller någon annanstans heller faktiskt.  Eller jo, grönt gillar jag. Skulle gärna köpa mig ett par gröna jeans till våren :)

Hur som kommer jag göra det lätt för frissan och bar slänga fram den här bilden.


Lätt som en plätt eller hur?!? Om hon lyckas lovar jag att lägga upp en bild. Lyckas hon inte kommer det ingen bild....

Hur som så ser jag framemot lite egentid med skvallertidningar och en god kaffe.

NU FÅR VI SE OM DET BLIR HISS ELLER MISS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar