28 mars 2012

Twittra

Följ mig på Twitter vetja :)

Jag är ganska analog har jag förstått... Även fast jag tittar på TV ondemaaaaaand och har en man som har full koll på det mesta i den världen. Men nu ska jag försöka ändra på mitt beteende och bli lite mer digital...

Har haft Twitter konto ett tag, men mest för att kunna följa andra, lite små kända personer. Men det ska det alltså nu bli ändring på. Nu ska jag bege mig in i Twitter världen på riktigt :)

Så har du ett Twitter konto, följ mig vetja! Ni hittar mig här. Då kan jag också få en hint om vilka alla ni är :)


Blir lika förvånad varje dag över att så många hittar hit. Vilka är ni alla???? 

Att skriva har blivit som terapi för mig. Det kanske inte varar för evigt, men just nu känns det här helt rätt!!

TACK FINA FINA NI!!!

1 kommentar:

  1. Inte för jag vet hur det fungerar . Får se om jag får till det och kan följa dig och Jonas G.
    Kram RadiusMa

    SvaraRadera