16 mars 2012

Jag, en sköldpadda

Tjooohooooo!!!

Det var länge sedan jag längtade så här mycket efter en fredag!

Veckan startade i ett helt galet tempo. Kände på en gång att det här inte var min vecka. Varje minsta lilla motgång stressa upp mig. Jag är helt övertygad om att det beror på att jag inte har tränat på några dagar. Räddningen blev nu istället mina fina, fina kollegor som vet exakt vad de ska säga för att jag ska både gå och prata liiite saktare.

Ni kan inte ana hur svårt det är för mig att gå sakta! Det låter så enkelt, "gå sakta", men för mig är det super super svårt!

Skulle försöka bli lite mer som en sköldpadda kanske?!?!


Gå långsamt och sticka in huvudet i skalet när jag får svårt att säga nej....

VÄLKOMNAR DEN HÄR HELGEN LITE EXTRA!

1 kommentar:

  1. Varva ner, gå inte fortare än ma skulle hinna med:) kram

    SvaraRadera