29 januari 2012

Vilken söndag

Men oj vilken söndag det blev!!!

Har varit ute mest hela dagen idag. På förmiddagen hade jag sällskap utav denna trio under en fantastisk timme längs Edsviken.

Gillar mina löpardojor. De kunde ha varit lite snabbare, men de duger :)

Efter en inte allt för näringsrik lunch... Var det dags för lilla familjen att gå till backen för att åka snowracer tillsammans med trevliga grannar.

Jag blir som barn på nytt när jag kommer till en backe med snö :)

Nu är det dags att laga lite "Lina mat". Det blir någon slags tunnbrödsklämma idag. Den ska innehålla rotselleri. Undra hur den ser ut????

Nähä det här heter tydligen fänkål....


Som ni märker är det bra för mig att ha den här kassen så att jag kan lära mina barn (och mig själv) om alla dessa rotfrukter och grönsaker.

TREVLIG SPIS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar