24 januari 2012

Jag älskar Petra

Oj vad Petra är bra! Både snygg och rolig! Klarar verkligen av allt!

Nej jag talar inte om mig själv (även fast det mesta stämmer in även på mig :) Jag pratar om min stora idol, Petra Mede. Shit vad hon är grym!


Igår var hon programledare för Guld Baggegalan. När jag ser på sådana program har jag ofta en skämskudde nära tillhands som jag lätt kan dra upp för ansiktet när det helt enkelt blir fööör pinsamt. Och tro mig det brukar alltid behövas.
Förutom när Petra är programledare. Hon grejar alla situationer. Så kan jag tryggt luta mig tillbaka med skämskudden bakom nacken istället.

Själva galan var väl inte så där suuuuper fantastisk igår, förutom Petra då som glänste ikapp med sina klänningar.

OJ VAD HON SKULLE PASSA IN I MINA GÄNG!

1 kommentar:

  1. Nääää Pertan, Petra M suger du är så mycket bättre. Stor kram

    SvaraRadera