17 januari 2012

Gym


Stod i valet och kvalet när jag skulle välj träningcenter inför 2012.
Efter mycket velande köpte jag ett svindyrt, men mycket exklusivt kort på SATS.
För att jag ska känna att jag har fått valuta för den smärre förmögenheten jag lagt ner kallar de kortet för guldkortet (fast till och med jag fattar att det inte är riktigt guld. Tokar, vem går runt med guld i plånboken). Tror de valt namnet för att kompensera mot det fula yttre, och priset såklart.

Hur som, Det var inte helt glasklart att jag skulle välja SATS. Länge låg det lokala gymmet i simhallen som nr 1. Men det är just lokalt och gör inte lunchträning möjligt. Så valet blev som sagt SATS. men jag får fortfarande nyhetsbrev ifrån det lokalagymmet. Och idag, en vecka efter mitt svåra beslut, visar det sig att de inte har spelat ut alla sina kort. NU kommer de med ytterligare info.

Tony Irving ska ha en Academy of Dance! Va! Ska Tony köra danskurs på lokala gymet?!?!? Tänk det hade kanske varit min chans!

Har alltid trott att det var pga just dansen som jag inte fick den där rollen i Sound of Music för sisådär 30 år sedan. Tänk om jag nu har missat min chans, för all framtid, att få bli en glamorös musikalartist. För det var väl bara dansen de tyckte var lite svajig?? Inte kan det väl ha varit den totala frånvaron från utstrålning och sångröst jag också föll på? Nu blir jag lite osäker. Tänk om jag har mer än bara dans att öva på för att bli en stjärna!?!?! Nej, så kan det inte var! Nu fokus på dans, varför inte i boots... Framför Smurfarna????

Vill gärna INTE ha feedback på min dans och sång!!!!!

4 kommentarer:

  1. Men vännen! Som plåster på såret så bjuder jag härmed in dig till hotellet den 21:a feb på danskväll med Let´s Dance Ludde(som för tillfället jobbar med Dirty Dancingmusikalen).

    SvaraRadera
    Svar
    1. På riktigt?!?! Vet inte riktigt vem den där Ludde är men om du är där så kommer jag gärna. Super grymt (som V hade sagt) Kram p

      Radera
  2. Du valde fel låt då för 30år sedan. Jöback valde rätt så nu drar han till London och en huvudroll. Allt hänger på våra val. Kram/M

    SvaraRadera