12 januari 2012

Malmö ToR


Idag var jag på blixtvisit i Malmö.

Fick lite små panik i morse när vi stod på Bromma och jag kom på att lämplig packning hade varit skottsäkerväst och skyddshjälm. Men min chef sa tröstande att hon ställde upp som livvakt. Skönt med en chef som ställer upp för en :)

Helt galet vad många som har blivit skjutna den senaste tiden i den staden. Märkligt att de kan få kontroll på en stad som New York men inte lilla Malmö. Hur svårt kan det va?!?!

Fick hur som mycket gjort idag. Vi fick till och med 30 min över till shopping. Har varit utan dag- och nattkräm i snart 3 dagar, så nu äntligen fick jag ett tillfälle att köpa nytt. Har kört på Emma S ett tag och är riktigt nöjd. Gillar även namnet på nattkrämen :)
379 kr på Åhléns

389 kr på Åhléns


Så imorgon kommer jag återigen att vakna upp så här snygg


5 kommentarer: