25 januari 2012

Stella McCartney

Idag har jag sett dem. Dröm träningsskorna :)

På dagens lunchpass (tortyrpasset shape igen) stod det en jäkligt vältränad tjej framför mig. På hennes fötter satt skorna med stort S.   

Stella McCartney skorna

Ni skulle sett vad de studsade upp och ner under passet. Mina trötta skor orkade inte alls lika mycket. Så, som ni också förstår, nu måste jag bara ha dessa skor.

Och oj vad jag har googlat och letat.  Men jag kan inte hitta dem. Inte exakt iaf, hittar många andra snygga som de här tex.

McCartney Menziessi Runner (tror jag de heter)

Ni har säkert redan räknat ut vad det här innebär. Jag måste gå på tortyrpasset, igen, nästa onsdag och fråga tjejen vart hon köpt dojjorna. Jag vill också kunna studsa som hon...

För att trösta mig lite shoppade jag loss på Casalls utförsäljning istället.

Oj vad mycket fint jag hittade. Bland annat de här mysbyxorna med inbyggda halksockor.

Casall Flow Cuff Pants - Gossiga!

Oerhört praktiskt när man kör en avancerad dansklass och inte vill glida runt. Synd bara att jag aldrig kommer att sätta min fot på ett sånt pass. Får dra nytta av halkskyddet när jag springer runt här hemma ist.

NU FÅR VÅREN GÄRNA KOMMA SÅ ATT JAG KAN LUFTA MIN NYA OUTFIT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar