24 januari 2012

Överraskning

Oj vad det är roligt med överraskningar!

Idag har jag ätit en underbar överrasknings lunch på Bernsasiatiska tillsammans med delar av det coola gänget :)

Ha ha vad vi lurade ”lilla hjärtat”. Hon trodde nog ett tag att vi hade glömt bort hennes stora dag. Hi hi hi!!! Fantastisk lunch med grym desertbuffé!

Nej, det här är inte desertbuffén. Det är min lilla tallrik :)

Å allt detta med underbara vänner i magiska lokaler. Sa jag att det var en desertbuffé?!?! Kan det bli bättre?

Stort grattis på födelsedagen lilla hjärtat! Hoppas att du får en underbar kväll!

M och jag tog en tung joggingtur efter allt detta goffande. Konstigt att vissa rundor endast har uppförsbackar....

Nu bollskola för H. Det betyder mer fika men nu tillsammans med V.

MUUUSIGT, SOM "H" HADE SAGT :)

2 kommentarer:

  1. Att blogga från telefonen via appen blir inte helt 100. Grrrrr!

    SvaraRadera
  2. När jobbar ni undrar jag? Lyxjobb! Hörde att ni hade det toppen och att födelsedagsbarnet blev ordentligt överraskad. Jag kommer igen i Norrköping. Kraaaaam

    SvaraRadera