29 januari 2012

Lyster

Alltså den här årstiden är inte den mest fördelaktiga för mig. Satan i gatan vad jag ser grå och trött ut.

Vad gör man då åt alla de fina linjer som kommer fram med det gråa om man som jag inte har en solsemester inom synhåll?

Hemligheten heter Lyster. Nej L, det är inte dig jag syftar på :) Det som behövs är en lystergivande créme. En lystercréme fixar jobbet på nolltid.

Hittade lite information i Damernas Värld, det här låter ju för bra för att vara sant:
Hemligheten är att crémen innehåller ljusreflekterande pigment som fångar upp ljuset och drar bort uppmärksamheten från glåmigheten, fina linjer eller andra trötthetstecken. Resultatet blir en skinande hud som ser friskare, jämnare och fräschare ut.
Så idag blir det till att besöka "Parfymeriet" :)

Estée Lauder SpotlightSkin Tone Perfector, 50 ml/430 kr

Det finna massor av märken i olika prisklasser.

Vill man inte lägga ner pengar på den här sortens lyster kan jag rekommendera en familj med samma namn som också ger din vardag ett lyft :)

Idag ska jag testa att sätta mig i en stol mot husväggen och se om solen kanske tar liiite liite.

-6 GRADER OCH STRÅLANDE SOL, DET BLIR EN UNDERBAR DAG IDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Det finns brun utan sol. Det ger varken hudcancer eller rynkig hud. Ju mer sol desstomer rynkor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant! Men jag tycker inte att brun utan sol fungerar lika bra på vintern när jag är likblek. Men jag är FÖR brun utan sol :)

      Radera