22 januari 2012

Tennismamman


När jag var liten spelade jag tennis några gånger. Att jag bara spelade några gånger avslöjar att jag var ganska kass på tennis. Men nu på äldre dagar har jag på nytt kommit i kontakt med tennisen, nu som tennismamma.

Jag är redan inne på min andra termin som tennismamma och oj vad jag har utvecklats!

Tex så stressar jag inte upp mig när någon utav barnen (inte nödvändigtvis mitt eget) inte gör som tränarna säger. Har också blivit bättre på att knyter näven i fickan istället för att morra när andra tennisföräldrar tillrättavisar sina barn ifrån läktaren.

Ja ni hör ju själva, jag har gått från John McEnroe till Stefan Edberg, lugnet själv, på bara en termin.


Det är ju en fantastisk utveckling!!!! Jag ser mig själv som en fantastisk talang och hoppas på en fortsatt utveckling denna termin.

OM 6 ÅRINGEN HAR UTVECKLATS? JA, DET TROR JAG..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar