26 januari 2012

Årets program

Nu är det lite drygt en vecka kvar till årets program har premiär.
Jag pratar såklart om Melodifestivalen! 


Finns det något annat program som folk älskar att hata så mycket? Jag hatar inte Mello, jag ÄSLSKAR Mello. Denna kärlek delar jag med många utav mina vänner. Till min stora glädje delar jag även detta med mina barn, till J´s stora förtret (vad var det för ett ord, förtret? Är det någon som använder det nuförtiden?).

Första deltävlingen går av stapeln lördagen den 4 februari. Vilka som går vidare? Det gör bla The Moniker. Och barnen kommer gråta för att inte Sean Banan går vidare…. 

Kom precis på att det kommer att uppstå ett problem i lilla familjen under Melodifestivalen. Lördagkvällar är ju Gladiatorernas kväll.
TUR ATT DET FINNS TV4PLAY :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar