22 januari 2012

Premiärlejon

Som småbarnsmamma är jag inte direkt något premiärlejon, vilket jag kan sakna ibland.
Har två underbara gäng som några gånger per år drar iväg på teatrar och andra event vilket brukar vara grymt kul och trevligt.

Men jag saknar biobesöken. Shit vad jag ligger efter där, känner knappt igen någon av filmerna som ligger på dvd toppen.

Därför var jag nu tvugen att kolla in vad som kommer upp på vita duken i vår. Men vet ni vad, inget har hänt på 10 år. I april har Titanic premiär, igen...


Den ända skilnaden är att den här gången ska man ha fulglasögonen på sig. 
Titanic är en av den bästa filmer jag sett. Men nej, jag kommer inte riskera att en än gång sitta och fulgråta och nu då med ett par fulglasögongen på mig på en offentlig plats. Dessutom blir jag lätt illamående av 3D filmer...

Nej på önskelistan står istället:
  • En gång i Puket - Kommer säkert att vara så där, men vill se iaf
  • Järnladyn - Ska vara bra har jag hört
  • Hamilton, I nationens intresse - Kommer mest troligt hamna på DVD toppen innan jag hinner boka biljetter...
Är det någon som måste se film som har har missat?

FÅR JAG SÄLLIS?

3 kommentarer:

  1. blev så uppspelt att jag spillde ut mitt kaffe över datorn....tänk vad ett möjligt biobesök kan göra....

    kraaaaammmm något seg dator......

    SvaraRadera
  2. Du har missat New Year's Eve, riktig feelgoodfilm!
    L och jag var sugna på Hamilton. Dubbeldate?

    SvaraRadera