10 januari 2012

Träning

Tror att många med mig har planer på att träna en del under 2012 :)

Det verkar så i alla fall. Hade siktet inställt på ett lunchpass på SATS i morgon men det är redan fleeera före mig på väntelistan :( Så det får bli löpbandet och några väl valda maskiner istället.

Har kollat in Adidas samarbete med Stella McCartney under hösten och har några favoriter som jag hoppas än lever kvar i affärerna. Vad sägs om de här?

Rosa korta byxor, 700 kr,
Linne, 650 kr

Vem vet i sommar kanske man vågar hoppa i dessa snyggisar. Men då krävs inte bara träning utan en del brunutansol också :) Undra vilket brunutansol märke jag ska välja denna sommar, tips mottages gärna!

Korta shorts, 600 kr

Nähä nu lägger jag tillbaks chokladkakan i skåpet och tar ett glas vatten istället.

KÄMPA KÄMPA!!

1 kommentar: