10 april 2012

Tillsammans kan vi bidra

Det finns hemska sjukdomar.

Det vet både du och jag. Även vår fina 7 åring vet att det finns hemska sjukdomar. En av dem heter cancer och drabbade V´s klasskompis pappa, som gick bort tidigare i år.

Att denna grymma sjukdom även drabbar barn vet både du och jag, och det är galet grymt!

 

Men tillsammans kan vi bidra med hjälp till forskning för att det inte ska finnas någon mer tom 4:e stol.

Länken som jag nu kommer dela med mig av är, som ni säkert förstår, ingen må bra länk. Men jag tycker i alla fall att du ska klicka på den och läsa Noras mammas brev. Det kommer kännas för jäkligt, superdeppigt och oerhört grymt, men snälla läs brevet trots det.

TA VARA PÅ LIVET, DET PÅGÅR JUST NU!

3 kommentarer:

  1. Har läst brevet - usch och fy så sorgligt - blev alldeles ledsen. Jättebra att du uppmärksammade detta - vi behöver alla bli påminda om att leva här och nu och ta hand om varandra. Stor kram fina du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet vännen det är Fruktansvärt sorgligt! Tårarna bara droppade när jag läste brevet. Men det blev lite liiite bättre när jag hade bidragit med en liten peng. Som sagt vi måste tillsammans se till att fylla så många stolar som möjligt!
      Stor kram
      Petra

      Radera
  2. Jag har satt in pengar och sprider länken till mina vänner. Kram/ Ma

    SvaraRadera