24 april 2012

Måttband

Jahapp då var man mätt och klar!

Måndag och nya mål betyder att måttbandet åkte fram. Eftersom min våg har visat det samma sedan jag gick i gymnasiet (kanske är dags att köpa en ny våg....), är det via måttbandet som jag ser om träning och "ätanyttigtdieten" ger något resultat. Så nu har jag full koll på min omkrets från topp till tå.


Men vad händer då?!?! Jo då kommer min kära man hem från sin helg i Åre med en liten present. Hur blir det nu med "ätanyttigtdieten"? Jag har ju jordens absolut sämsta självdisciplin....


Än så länge har jag inte öppnat dem. Men visst får man äta godis på lördagar?!?! Klart man får!!! I alla fall om man har klarat av sitt träningsschema :)

Nu tar jag lite broccoli och längtar till lördag...

2 kommentarer:

  1. Jag kan hjälpa till om du vill! Att äta alltså :D

    SvaraRadera
  2. Jag med - kramar Ulrika och lycka till med träningen till halvmaran

    SvaraRadera