22 april 2012

Halvmarathon i september

Då var jag anmäld till årets upplaga av Stockholm halvmaraton 2012.

Det här betyder ingen återvändo, inga ursäkter till att hoppa över träning, skita i att det inte är bra att träna fler än tre pass i veckan och framförallt, damma av Garmin klockan för att börja kolla tider igen :)

Mina bästisar fram till den 15 september...

Jag har en vecka på mig att goffa och mysa i soffan. Alternativt börja tjuvträna för att palla med träningsprogrammet :)

Måndagen den 30 april startar träningen på allvar. Först veckan ska 2,5 mil springas. Till det adderar vi 2 styrkepass för att förebygga skador.

VILKA FLER ÄR ANMÄLDA?

3 kommentarer:

  1. Å herre Gud jag som bara har 3 veckor kvar och springer inga 2,5 mil i veckan hur ska det gå måste nog ut ikväll trots vädret. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen panik nu lilla hjärtat! Försök att få in ett långpass innan Valborg, sen är det korta pass som gäller för dig.
      Glöm inte att anmäler du dig till Halvmaran i september också.
      Kram Kram
      Petra

      Radera